Salutare Algeria !!!

Written on miercuri, iulie 25, 2007 by Darie Ionut Alin




Acest comentariu este dedicat singurului meu vizitator din Algeria. Asa ca daca nu esti din Algeria nu mai citi in continuare. Draga algerianule, ma bucur ca mi-ai vizitat blogul si sper ca ti-a placut. Eram si eu curios unde locuiesti asa ca am intrat pe Google si am gasit poza asta cu voi. Misto la voi acolo desert, canicula tot timpul, stati infofoliti cu hainele alea pe voi....misto. Mai m-am interesat si am vazut ca Renault a lansat si la voi Loganul. Eu zic ca daca ai bani sa-ti cumperi ca e bun, poate ai norocu' sa cumperi unu la care am lucrat si eu. Am vazut ca aveti si campionat de fotbal. Vezi ca e unu Bobi Verdes care a plecat sa joace la voi in Algeria la Entente Setif, e baiat bun aveti mila de el. Eu sper sa mai intri pe blog si sa-ti chemi prietenii sa intre si ei. Hai pa.

Uitati aici dovada ca nu mint si ca algerianu' exista:(statistica oferita de trafic.ro)

If you enjoyed this post Subscribe to our feed