Solutia radicala

Written on marți, februarie 12, 2008 by Darie Ionut Alin

Eu am incercat .... am vazut ca nu se poate face ceea ce vreau .... asa ca ... renunt la blog. La acest blog. Deoarece platforma Blogger e destul de limitata, am decis sa ma alatur si eu celor din familia Wordpress. Am testat terenul si e ok. Ai numeroase optiuni prin care iti poti personaliza blogul. Asa ca am sa incep de la zero cu un nou blog, cu idei noi cu, cu forte proaspete si cu destula ambitie.
Acesta este postul cu nr.501 si ultimul.

DE ACUM MA GASITI PE
www.aidphoto.wordpress.com


If you enjoyed this post Subscribe to our feed

2 Comments

  1. Unknown |

    Buna ziua, dorim sa va facem o propunere comerciala! Daca sunteti interesat trimiteti un e-mail la office@falvorotarybids.ro

  2. Marius |

    Buna ziua, si noi am dori sa va facem o propunere comercialila. Va rugam sa ne lasati datele de contacta pentru a va trimite oferta noastra. Va multumim!

Trimiteți un comentariu