Steaua la mine in oras

Written on duminică, octombrie 07, 2007 by Darie Ionut Alin


Ies si eu azi pe la 19:00 ca omul sa ma plimb prin oras. O aglomeratie pe drum de se mergea bara la bara (rar se intampla la noi asa ceva), parchez masina undeva si merg pe jos. Pe trotuar la fel ca pe drum, aglomeratie, lume grabita, etc. Mai la doua strazi aud" Oleee, oleeee nu stiu ce, nu stiu ce". Brusc imi aduc aminte ca Dacia Mioveni are meci cu Steaua. Imi vad in continuare de drum cand aud din spate sirene de politie si vad lumea cum se apropia de marginea bulevardului ...trecea autocarul stelei...nebunie mare, lumea cu telefoane, sirene, girofaruri, unii tipau din spate....Ajung la o strada de stadion...dau sa ajung mai aproape , cand un jandarm ma atentioneaza ca nu am voie.... asa ca-mi vad de drum.

Nebunie si cu steaua asta, parca venise Bin Laden, toata lumea a iesit din casa pentru a vedea minunea. Stiu ca-mi pun o gramada de lume in cap dar tare m-as bucura sa bata Mioveniul.
Acum e pauza si scorul e 1-1. Promit sa revin cu un articol despre orasul Mioveni pentru ca avem cu ce ne lauda.

If you enjoyed this post Subscribe to our feed