Bucuresti = labirint

Written on miercuri, august 29, 2007 by Darie Ionut Alin

Va promiteam intr-un post, ieri, ca o sa scriu un articol despre Bucuresti. Eeee iata-l. Bucuresti, capitala Romaniei. Vin dinspre Pitesti spre Constanta si binenteles ca trebuie sa trec prin capitala. Nicio problema, in afara de cativa aurolaci care iti sar in fata masinii, cativa cetateni de etnie rroma care se uita cam urat la tine cand incerci sa tragi pe dreapta, cateva gropi (cratere) si cativa soferi cam agitati. Pana aici toate bune si frumoase. Am ajuns la mare, au trecut zilele de concediu, dai si intoarce-te acasa. Mergem frumos pe Autostrada Soarelui pana in Bucuresti. Eeee de aici sa vezi belea. Niciun indicator catre nicio directie. Mai mergem ce mai mergem (asa dupa instinct) apar indicatoare cu Mall-uri, magazine, farmacii, etc. Nici semn de indicator de directie catre Pitesti. Si am tot mers si am mers pana intr-un final cand apare un indicator. Mergem dupa indicator si mergem si mergem si ajungem la Jilava care e la 90 grade fata de Pitesti. Si am mai mers si dupa vreo ora si ceva am reusit sa iesim pe autostrada. Bucurestiul este un oras de care imi este sila. Un oras incurcat, periculos, si murdar. In schimb bucurestenii sunt niste oameni normali si amabili. Am plecat de exemplu la Sibiu si am gasit in 30 de minute o familie pe care stiam ca sta pe langa un pod si are nu 7 sau 37 la casa (va dati seama). Si la Brasov la fel ne-am descurcat fara nicio problema. Nu stiu prin ce sectoare m-am plimbat (ca deee nu erau indicatoare) dar vai de primarii de acolo.

PS: De pe urma banilor pe care ii incasati din indicatoarele cu magazine sau mai stiu eu ce, luati jumatate si mai puneti niste indicatoare sa stie omu' unde se afla si in ce directie sa o apuce sa ajunga acasa.

If you enjoyed this post Subscribe to our feed