Nooo Servus !!!

Written on joi, august 16, 2007 by Darie Ionut Alin


M-am intors si de la Sibiu, pentru cei care s-ar fi bucurat sa raman acolo :) Foarte fumos orasul nu am ce zice. Ai ce vedea. Mai ales Piata Mare care seamana foarte mult cu cea din Brasov numai ca e putin mai mare. Am vazut Sibiul de sus dintr-un turn (nu mai stiu cum ii zice), am vizitat biserica din Piata Mare si am mai vizitat si niste terase. (scump domn'le scump, dincolo era mai ieftin). In fine, îi foarte fain orasul :). O sa pun cele mai bune poze din Sibiu pe blog in cateva zile. Pana atunci am pus aceasta poza facuta de tata de acasa din fata PC-ului cu ajutorul unei camere montata in Piata Mare. Individul cu o mana la ureche si cu una in sus, sunt eu.

If you enjoyed this post Subscribe to our feed

2 Comments

  1. Stelian Popa |

    Asa este...frumos Sibiul..din poze ca live inca nu l-am vazut :( Am sa merg si eu odata la o "sedinta" photo prin oras.

  2. Anonim |

    turnul sfatului se numeste "turnul" ala din care ai facut poza. :)

Trimiteți un comentariu