M-am intros

Written on miercuri, august 08, 2007 by Darie Ionut Alin


M-am intors din jud.Prahova. Sa va povestesc. In Prahova am dormit in satul Lunca Mare langa Câmpina. Am dormit acolo doua nopti. Intr-una din zile am urcat la barajul de la Paltinu (un fel de Vidraru din Arges). La intoarcere am mers pe la Sinaia, Brasov, am vizitat Biserica Neagra, centrul orasului, am urcat cu telecabina pe Tâmpa (super priveliste), apoi am mers la Castelul Bran. Aici am intrat in Castelul Groazei (merita incercat - daca stai bine cu inima), iar de aici am plecat spre Râsnov, apoi spre Mausoleul de la Mateiaş si in sfarsit acasa, facut duş si aşezat in fata calculatorului. Mai sus este harta pe unde am umblat. Am tracut prin 4 judete inclusiv Argeş. O sa vedeti poze de peste tot in cateva zile

If you enjoyed this post Subscribe to our feed