Respect La Familia

Written on vineri, august 03, 2007 by Darie Ionut Alin

Cateva fragmente din melodiile celor de la La Familia

"Ma simt binecuvantat, pentru ca fac ce fac, chiar daca nu sunt bogat, dar nici sarac, fetele ma plac ca Cel de Sus mi-a dat, ochiii albastrii si ceva minte in cap"

"sunt binecuvantat sa pot sa fiu prieten bun celor cativa prieteni care-i am acum"

"Timpul trece si toate la timpul lor, copiii ajung si ei sa aiba copiii lor"

"Fiecare lucru-si are vremea potrivita si fiecare varsta-si are nebunia ei de o clipa"

"Doamne atunci cand am sa mor, baietii mei sa stea o clipa in picioare, cineva sa spuna odihneasca-se in pace, bun sau rau nu se mai intoarce"

"Cand o sa mor oare o sa planga cineva? vor sta langa groapa mea vorbind frumos despre viata mea, nu a fost una model un exemplu...."

"Sa nu uiti de unde pleci ca nu ai sa stii unde vrei sa ajungi"

If you enjoyed this post Subscribe to our feed