Iata ceva de "rasu lumii"

Written on vineri, septembrie 07, 2007 by Cabron

Am fost anu trecut in Italia si ma aventuram prin Roma impreuna cu "gasca mea". Si "din pacate" nimeresc in spatele lui Dan Negru.

Dintr-o data incepe sa ii sune telefonu, si se intampla ca sa aud si eu convorbirea. Acela care l-o sunat era un hot care ii "ciordise" in ziua anterioara actele si o suma nesemnificativa pentru acesta ( 400 de euro )

Hotu : "Tu esti Dan care urla pe la televizor"
Dan : "Da io sunt"
Hotu : "Hai urla-mi odata la telefon"
Dan : "Nu ca sunt in public si ma fac de rusine"
Hotu : "Hai ma urla ca vreau sa iti aud vocea"
Dan : "Nu intelegi ca nu urlu ca ma fac de rusine"
Hotu : "Daca urli iti recuperezi actele"

Si incepe acesta sa urle.

Deci faza a fost de tot rasu, nu m-am putut abtine sa nu rad.

If you enjoyed this post Subscribe to our feed