Nesimtire !!!

Written on joi, septembrie 06, 2007 by Darie Ionut Alin

Nu pot sa ma abtin sa nu scriu ce mi sa intamplat acum 2 zile.

Eram la usa unui cabinet oftalmologic si asteptam pe cineva care era inauntru. La un momentdat intra pe usa din camera de asteptare o burta urmata la scurt timp de un cetatean de etnie rroma impreuna cu un puradel. Burta, intra cu tupeu in fata celor care asteptau si se duce in cabinet. Aici doctora i-a zis ceva de genul ca trebuie sa stea la coada ca toti ceilalti. Iese burta afara si il vede pe puradel care statea cu mainile impreunate la spate si-i zice:

Burta: Pune ma si tu mana la ochi, fa-te ca te doare.
Puradel: Asa e bine
Burta: Nu ma mai asa (in timp ce-i arata cum sa procedeze)
Puradel: Asa
Burta: Asa ma, acum lasa capul in jos.

Nu imi venea sa cred cata nesimtire pe capul acelui om, mai ales ca la coada erau oameni cu copii, sau oameni cu probleme adevarat.

If you enjoyed this post Subscribe to our feed

3 Comments

  1. Anonim |

    Stii prea bine ca asa se intampla!

  2. Anonim |

    Despre nesimtirea tiganeasca se pot scrie romane. O da...

  3. . |

    Asta imi aduce aminte cand acum cateva luni la 3 dimineata am ajuns la spitalul de urgenta - stomatologie si cu o infectie foarte mare la masea, printre alti maseloshi imi asteptam randul la singurul medic de la singurul cabinet de urgenta din bucuresti (cel din plevnei). vin o familie de romi si dupa acelasi tipar intra in fata, medicul ii spune la fel, sa astepte la rand, iar ei vin gramada peste noi cu un accent de genul: "NU-I ASA? ca ne lasati si pe noi sa intram ca e bolnav copilul!!!" (copil de 25-26 de ani). Bineinteles ca nimeni nu a putut sa le zica nimic, desi eu le-am explicat ca nu e normal, ei tot au intrat. Nu sunt rasist, dar tziganii tot ... vor ramane. Stai linistit, daca face2face va trebui sa tacem ca, cu tziganul nu te pui, intr-un fel fiecare nesimtire se plateste, asa ca eu personal nu-mi fac griji. Nici ei nu o duc prea bine, in afara de catziva zeci de cocalari manelisti. Daca va fi sa faca bani vreodata, o vor face intre ei cu acordeonul, nu cinstit, deci practic ii vad pe toti intr-un cotetz. PS: vai de capul lor daca eram eu chirurg :D

Trimiteți un comentariu