Multa lume proasta !!!

Written on miercuri, septembrie 19, 2007 by Darie Ionut Alin

De 2 zile ma tot abtin sa nu scriu nimic despre ceea pe patesc la serviciu cu niste "destepti". Dar azi nu am mai rezistat...ma uimeste cata prostie se poate ascunde intr-un omulet de 1,65 m. In fine nu o sa dau prea multe detalii si nu o sa dau niciun nume pentru ca v-as plictisi. Problema e ca sunt inconjurat de oameni cu capacitati de gandire reduse. In fiecare zi ma enervez din cauza unor prosti, care in loc sa munceasca stau si fac evidenta celor care trec pe drum, isi verifica telefonul din 5 in 5 minute ca nu cumva sa piarda avionul sau mai stiu eu ce....sau se scarpina in.....in fine.....multi prosti ai lasat Doamne pe Pamant.

Problema e ca daca ceva nu iese bine sefu' pe mine ma trage la raspundere eu fiind cel mai vechi, si "bunii" mei colegi nu au treaba de nimic.....Astazi nu s-a mai putut lucra asa si l-am luat pe unul dintre ei si am mers la sefu' si i-am zis ca nu mai lucrez cu el.....sefu' ma pus sa aleg pe altcineva si mai m-am calmat....dar oricum nu am vazut atata prostie la o varsta atat de frageda (cred ca avea 22-23 ani)

Dar presimt ca maine o iau de la capat. Asta e....fiecare cum il duce mintea

If you enjoyed this post Subscribe to our feed